GRATİS KART’A ECHO AWARDS’TAN YILIN SADAKAT KARTI ÖDÜLÜ

Müşteri sadakati konusunda öncü ve lider olan Gratis, kart programı sayesinde e-ticaretin en iyi markalarının belirlendiği ECHO Awards’ta ‘Sadakat Kartı/Programı’ kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu.

Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliği ile müşterilerine değer veren ve onlara en iyi alışveriş deneyimini yaşatan e-ticaret platformlarının belirlendiği ECHO Awards, bu yıl 2’inci kez düzenlendi. Jürisi halk olan ECHO Awards’ta e-ticaretin en iyileri nihai tüketicilerin değerlendirmeleri sonucunda belirlendi. Gratis’in müşterilerine yıl boyunca yaşam tarzları ve tercih ettikleri ürünlere göre kampanyalar geliştirerek sunmasını sağlayan kart programı Gratis Kart, ECHO Awards’ta ‘Sadakat Kartı/Programı’ kategorisinde rakiplerini geride bırakarak birincilik ödülünü kazandı.

Birçok farklı sektörden markanın 40 farklı kategoride kapsamlı bir metodolojiyle değerlendirildiği ECHO Awards’ın sonuçları, Türkiye’yi temsilen 12 ilden 1.200 kişiyle online olarak gerçekleştirilen kapsamlı bir araştırmaya dayanıyor. Türkiye’nin en büyük sadakat programlarından biri olan Gratis Kart ise ECHO Awards’ta hiçbir başvuruda bulunmadan yalnızca performansı ile halk jürisinin dikkatini çekerek birinci oldu. Yarışmanın düzenlendiği ilk yılda da ‘Kişisel Bakım’ kategorisinde ödül alan Gratis, yarışmanın 2’inci yılında da Gratis Kart programıyla liderliği bırakmadı. Uzmanlığı ve fark yaratan servis anlayışı ile müşterilerine ayrıcalıklı hizmet sunan Gratis, toplamda 9 milyonu aşkın Gratis Kart sahibi müşteriye ulaştı.